مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون: با بهره‌برداری از هایکو به تولید با ظرفیت اسمی خواهیم رسید/ چالش‌های تهیه و تامین خوراک مورد نیاز تولیدکنندگان کفش را برطرف خواهیم کرد

05 آذر 1402

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون: 
با بهره‌برداری از هایکو به تولید با ظرفیت اسمی خواهیم رسید/ چالش‌های تهیه و تامین خوراک مورد نیاز تولیدکنندگان کفش را برطرف خواهیم کرد


 مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت پتروشیمی کارون از اولین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش و صنایع وابسته (مترکس۲۰۲۳) که در قم در حال برگزاری است، بازدید و از نزدیک با جمعی از تولیدکنندگان این صنعت دیدار و گفتگو کردند. 
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون، در این دیدار صمیمی علیرضا صدیقی‌زاده ضمن بازدید از نمایشگاه و شنیدن مشکلات تولیدکنندگان داخلی در تامین خوراک اظهار داشت: با توجه به اینکه پتروشیمی کارون تنها تولیدکننده ایزوسیانات‌ها در کشور است و برای تامین خوراک‌های متنوع خود جهت تولید پایدار مجبور است از ۷ شرکت پتروشیمی دیگر خوراک دریافت کند، همواره برای رسیدن به تولید پایدار با چالش‌های مختلفی روبرو بوده است. 
مدیرعامل پتروشیمی کارون تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با بهره‌برداری از طرح هایکو یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما در تامین خوراک منوکسیدکربن برطرف و به تولید با ظرفیت اسمی برسیم. 
همچنین به منظور ارتباط مستمر با مشتریان و تعامل هر چه بیشتر با تولیدکنندگان مدیرعامل پتروشیمی کارون، دستور تشکیل کارگروه مشترکی از واحدهای مختلف را صادر کرد تا با برگزاری جلسات دوره‌ای با انجمن تولیدکنندگان کفش، چالش‌های تهیه و تامین خوراک آنها را در کمترین زمان برطرف کنند. 
گفتنی است اولین نمایشگاه تخصصی کفش و صنایع جانبی (مترکس۲۰۲۳) از ۳۰ آبان لغایت ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرستان قم برگزار شد.

05 آذر 1402