تلفن و فکس شرکت:

تلفن: 5-88786992 (021)
فکس: 88777506 (021)

آدرس:

تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – کوچه شهید خلیل زاده – شماره 17
شرکت پتروشیمی کارون

استراتژی شرکت



مهمترین استراتژی شرکت : افزایش سود آوری از طریق ارتقاء کمی و کیفی تولید با تکیه بر منابع انسانی و اولویت حفظ ایمنی و محیط زیست

چشم انداز  : ” نام آورترین تولیدكننده و عرضه کننده ایزو سیاناتها در خاور میانه

مأموريت:
شرکت سهامي پتروشيمي کارون با استفاده از گازهاي کلر, منواکسيدکربن, هيدروژن و نيز تولوئن و اسيد نيتريک قادر است انواع محصولات پايه اي و اصلي پتروشيمي را شامل انواع ايزوسيانات ها که داراي ارزش افزوده بالاتر بوده با کيفيت بسيار عالي توليد و به بازارهاي داخلي وخارجي عرضه نمايد.
ما معتقديم که با استفاده از مزيت هاي نسبي منطقه از جمله دسترسي به آب هاي بين المللي از طريق خليج فارس, راه آهن, خوراک با دسترسي آسان, تنوع محصولات انحصاري در منطقه, نيروي انساني متعهد ماهر علاقمند و بکارگيري فن آوري هاي پيشرفته داخلي و خارجي, همواره به ديدگاه مشتريان داخلي و خارجي خود ارج نهاده وخواسته هاي آنان را در کانون توجه قرار دهيم.
بر اين باوريم که توسعه انسانی از ارزشمندترين اهداف تمدن و بشريت است و مديريت بر مبناي مديريت مشارکتي وکرامت انساني، بهترين شرايط براي رشد و نمو و توانمندسازي کارکنان و حفظ منافع ذينفعان را به ارمغان مي آورد.
ما اميدواريم تا با رهبري مناسب و امنيت شغلي کارکنان و دادن پاداش هاي مادي و معنوي به آنان محيطي سرزنده و شاداب و با انگيزه براي سازمان مهيا سازيم.
ما خود را در جهت تقويت بنيان هاي اقتصادي, زيست محيطي, ارتقاي سطح علمي, بهداشت جسم و روان و معنويات در منطقه و رعايت اصول اخلاقي و اجتماعي جامعه اطراف, مسئول دانسته و همواره به آنان پايبنديم .

—————————————————————————————————

اهداف کلان پتروشیمی کارون

   شرکت پتروشیمی کارون با آگاهی از مزیت و رقابتی بودن محصولات خود و نیاز مبرم کشور و خاورمیانه به محصولات شرکت و کاربرد موثر و روبه افزون آن در صنایع پائین دستی ، گسترش و توانا سازی را برخود لازم دانسته و براین اساس تهیه و تدوین برنامه استراتژیک را بر پایه پیش بینی های آگاهانه در دست اقدام گرفت .

   در راستای انجام چنین رسالتی چارچوب اصلی کار ترسیم و با بهره گیری از متدولوژی تدون برنامه استراتژیک و دقت نظر در ماموریت ، ارزشها و چشم انداز سازمان اهداف کلان بشرح زیرتعیین گردید :

1 – افزایش میزان کمی تولید براساس مقادیر طراحی شده

2 – افزایش کیفیت محصولات بمنظور حفظ وفاداری مشتریان

3 – افزایش سهم بازار داخلی و خارجی

4 – صیانت از محیط زیست بعنوان یک سرمایه ملی

5 – بهبود شرایط کاری کارکنان در راستاي ارتقاء کیفیت زندگی کاری

6 – افزایش ضریب ایمنی محیط کار ، منابع و تجهیزات

7 – توسعه مدیریت دانش با هدف دستیابی به سازمان یاد گیرنده

8 – استقرار سیستم بهره وری جامع

با توجه به اهداف فوق که سرلوحه شرکت می باشد استراتژی کلی شرکت بشرح زیر تعریف می شود :

” افزایش سود آوری ازطریق ارتقاء کمی و کیفی تولید با حفظ اصول زیست محیطی 

ارزش هاي بنيادي شرکت

مشتريان: رفتار منصفانه و دوستانه با مشتريان و تلاش در جهت جلب رضايت آنان.
فروشندگان و پيمانکاران: انتخاب فروشندگان و پيمانکاران خود در شرايط آزاد و منصفانه.
کارکنان: رفتار مبتني بر کرامت انساني با کارکنان, با توجه به سلامت و ايمني در سرلوحه برنامه ها ومهياسازي شرايط ابراز وجود وارتقاء سازماني و شخصيتي آنان.
منطقه: توجه ويژه به مسايل منطقه و حوزه فعاليت و همکاري با مسئولان مربوطه در راستاي اعتلاي امور فرهنگي, آموزشي و ورزشي.
محيط زيست : شرکت پتروشيمي کارون به مسئوليت خود در زمينه حفظ محيط زيست وقوف کامل دارد و تلاش مي نمايد در راستاي توسعه پايدار پاي بند اصول باشد و حداکثر تلاش خود را معطوف به کاهش آلاينده هاي زيست محيطي با استفاده از مناسب ترين فن آوري هاي موجود مي نمايد.
سهامداران: تعامل با سهامداران بر اساس احترام متقابل و تبادل دقيق , صادقانه و شفاف اطلاعات با آنان.